Hej! Du använder en gammal webbläsare

Jobba hos oss

Vill du vara med och bygga drömvärlden tillsammans med oss? På Talgoxens förskola får du utvecklas tillsammans med trygga och ambitiösa kollegor som vill göra skillnad för barnen. Vi arbetar med en tydlig inspiration av Reggio Emilias filosofi, vi använder pedagogisk dokumentation som verktyg för att synliggöra lärandet.

Lek i sandlådan. Lek i sandlådan. Foto: Claudia Fried

Tillsammans i arbetslagen och i våra olika nätverk säkerställer vi det pedagogiska innehållet och arbetsron. Vi fördjupar förståelsen kring begreppen hållbarhet, inflytande, utforskande, 100-språklighet och digitalitet.

I förskoleområdet arbetar förskolechef, biträdande förskolechef, pedagogista, assistent, samordnare, förskollärare, barnskötare och kockar.

Vill du arbeta hos oss?

Se lediga tjänster här på sidan.

Du behöver ha ett giltigt utdrag ur belastningsregistret för att arbeta inom förskolan.

Beställ utdrag ur belastningsregistret här

Vendelsö Östra förskolor

Jan Oskarsson